DIVENTA LOYALTY

PRAĆENJE ANALIZA

DIVENTA Loyalty modul dio je PMS modula koji je osmišljen kao sustav praćenja i analize vjernosti kupaca. To je marketinška strategija osmišljena s ciljem da bi se zadržalo povjerenje gostiju, ali i podigao nivo i obim ponuđenih usluga poslovnog subjekta. Modul omogućuje klijentima kroz njihove konzumacije usluga korisnika ovog modula, prikupljanje nagradnih bodova, te mogućnost njihove zamjene određenom vrstom nagrade.

    DIVENTA Loyalty modul dio je PMS modula koji je osmišljen kao sustav praćenja i analize vjernosti kupaca. To je marketinška strategija osmišljena s ciljem da bi se zadržalo povjerenje gostiju, ali i podigao nivo i obim ponuđenih usluga poslovnog subjekta. Modul omogućuje klijentima kroz njihove konzumacije usluga korisnika ovog modula, prikupljanje nagradnih bodova, te mogućnost njihove zamjene određenom vrstom nagrade. Posebnu pažnju ovaj modul poklanja podacima o tipovima članstva, načinu prikupljanja nagradnih bodove, kategorijama nagrada i načinu njihove dodjela kao i nizu drugih podataka jednako bitnih za njegovo funkcioniranje. Potrebno je naglasiti da je ovaj modul povezan s DIVENTA CRM modulom, čime su svi korisnici Loyalty sustava ujedno i članovi CRM modula. Na ovaj način omogućeno je slanje newslettera i članovima Loyalty sustava čime se žele zadržati postojeći klijenti i podignuti nivo svoje usluge ali i poslovnih rezultata. DIVENTA Loyalty upravo zahvaljujući svojom povezanošću sa CRM modulom omogućuje praćenje kupaca i njihovih navika. Jednostavno i intuitivno sučelje garancija su lakoće realizacije svih poslovnih funkcija korisnika ovog modula.

    Naravno, ovaj modul karakterizira i povezanost s DIVENTA PMS modulom što između ostalog nudi mogućnost prilikom zaključenja računa, dohvatiti Loyalty člana i iskoristiti nagrade, primjerice zamjeniti bodove za neki iznos ili ako se radi o ostvarenom nekom popustu. Isti princip rada moguće je primijeniti i za prolazne goste ili goste koji žele iskoristiti bodove drugog Loyalty člana. Naravno rezultat svih aktivnosti gosta, po osnovi korištenja ovog modula, automatski je ažuriran i vidljiv na svim relevantnim mjestima DIVENTA informacijskog sustava.

    Kako bi se funkcije pregleda i izvješća što bolje prilagodile potrebama korisnika isti je osmišljen po principu Business Inteligence koncepta, kako bi primjenom drag and drop tehnologije omogućio kajnje jednostavno kreiranje pregleda po osobnim željamao korisnika te suladno njegovim trenutnim potrebama.

Adresa

Ćira Carića 3
20000 Dubrovnik

Društvene mreže